lørdag den 24. november 2012

Billedløse indlæg igen.

Jeg ville lave et indlæg om de fine knapper jeg har modtaget fra Tind-butikken. Og at jeg stadig venter på garnet deroppe fra.

Og ville så have vist nogle billeder som jeg tog i går af nogle søde små trøjer som jeg syede for 12 år siden til mine niece.

Men jeg kan ikke lægge fotos på bloggen da der bliver skrevet at jeg har opbrugt al min plads til fotos.

Jeg kan se på Juliarunge at jeg bestemt ikke er den eneste der på det her tidspunkt har nået at opbruge al pladsen.

Jamen jeg hader at blive presset til at skulle købe noget. Og især at skulle købe noget til en gratis blog. Jeg føler det er bondefangeri.

Vi var en del bloggere for et par år tilbage ,som lavede et blogfællesskab nemlig:Kunstnerværket.
Det blev bl.a. lavet for at vi kunne få mere plads på vores blogge til fotos.

Det fungerer så åbenbart ikke mere . I hvert tilfælde er bunden nået med fotos på bloggen.

ØV ØV ØV og mere ØV.

Mvh Kirsten fra www.kissersgalleri.blogspot.dk

7 kommentarer:

  1. Ja det er bare drøn iaterende, men jeg kan ikke undværre at blogge, sp har taget dankortet frem :-( Selvom jeg ikke var meget for det.

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke fået det op af pungen endnu. Men det kan ikke vare længe.
    Det her bloggeri er jo efterhånden blevet en integreret del af min hverdag.

    SvarSlet
  3. Jeg vil lige sige, at jeg har samme problem - men jeg kan sagtens fra min iphone! Mon det er en fejl?

    SvarSlet
  4. Det lyder i hvert tilfælde mærkeligt.

    SvarSlet
  5. Hej,

    Jeg fik den samme meddelelse for snart længe siden. . .
    Men prøv at køre billederne en tur igennem Photoshop og lav dem om til Jpeg., så fylder de ikke så meget og der er plads til flere ;o)

    SvarSlet
  6. Hmm, jeg syntes ikke at det er bondefangeri, nærmere marketing anno 2013. Tit bliver der stillet ting eller plads til rådighed og når quoten er opbrugt må man selv afgøre om det er det værd. Faktisk syntes jeg at det er en fair måde at teste tingene, i dette tilfælde Blogger, uden at skulle betale før man ved hvad man får.
    Og tænk lige over at ingen af os arbejder gratis....... dine billeder forærer du sikkert heller ikke bare væk?! Materialer og lærreder er jo heller ikke gratis.
    Nyd Blogger, for det er et super nemt og godt system som giver os alle uden html erfaring mulighed for at være en del af blog-verdenen :-)
    God søndag.. hilsen Snilde

    SvarSlet
  7. Mon du har fundet en løsning? Jeg synes også at det er drøn irriterende og er ikke interesseret i at betale for at blogge - det er trods alt kun for sjov :-)

    Jeg har løst problemet sådan her:

    http://everything-rocks.blogspot.dk/2012/12/lbet-tr-for-plads-pa-blogger.html

    Det er godt nok kun en midlertidig løsning, men bedre end at hive dankortet frem allerede nu :-)

    SvarSlet