mandag den 13. februar 2012

"Mind Maps" kan bruges effektivt......


En af mine kollegaer tegner altid "MIND MAPS" når vi skal planlægge et nyt undervisningsforløb. For nylig fik jeg øje på hendes papir, mens vi holdt et møde. Emnet"vand" stod fint i midten af en cirkel og uden om, havde hun fint tegnet forgreninger , så hun var klar til at skrive vores ideer til undervisningen rundt om cirklen...
I mit hoved var det et fint træ, hun havde tegnet uden at tænke over det. Jeg tegnede det af og det blev til dette træ senere i mit kreaværelse....... I vil sikkert kunne gætte på hvilken blog jeg også har lånt lidt inspiration....?

3 kommentarer:

  1. Det var da en glimrende idé ..
    flot og dekorativt ser det ud.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Jeg er tosset pjattet med de farver cool;)

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Jeg kan se, at du også maler, så jeg vil følge lidt med på din blog, og tilføjer dig også i min blogroll, så andre kan se dine indlæg fra min blog :)
    Kh Bettina

    SvarSlet