lørdag den 20. august 2011

Kunsthåndværker marked i Båstad i Sverige

Jeg var for nyelig på kunsthåndværkermarked i Båstad, og ville lige tipse om hvordan det gik.
Det gik nemlig rigtig godt :) og jeg kan mærke at køberne. Brænder efter nye ting.
Jeg var blevet advaret om at de første 2-3 år kunne være lidt træge, før folk vænner sig til dig og dine ting. Men jeg kom ski hjem med dejligt overskud..

Det er et censureret marked, så du skal ansøge om at få lov til at være med og ja der var også de kedelige sædvanlige ting, man finder på et marked, men overvejende var der en masse spændene nytænkende ting. ca. 300 udstillere.. en masse besøgende, på trods af vejret.. regn. Det var et hyggeligt sted, arrangerørene var flinke og hjælpsomme.
Jeg boede på campingpladsen i min røde husvogn og det var vildt hyggeligt.

Det er jo nærmest allerede nu at vi skal tage stilling til næste års sommermarkeder.. Og Båstad er et af de steder hvor jeg vil befinde mig igen. Måske ses vi?
I kan læse lidet mere her Båstad hantverksmassan


4 kommentarer:

  1. Hvor ér det SÅ skønt at høre. Godt gået ! - hvor ér jeg glad på dine vegne. Bare klø på - gentag budskabet igen og igen, så tror jeg på det lykkedes os at folk får øjnene op. Bliver sgu så glad for at læse sådan et positivt indlæg :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder til at være et spændende marked. Super flot med dit salg.. Tak for tippet.. ;D

    SvarSlet
  3. hej Malene!

    Tak for din besked ang kreaklub. Der er ikke flere pladser lige nu, men hvis du er interesseret i venteliste (se min blog) så send mig endelig en mail på frk.regnbue@gmail.com
    Kh Christina

    SvarSlet