lørdag den 25. juni 2011

Forsøg med spartelmasse.

Jeg er blevet lidt inspireret af ham her. Så har været i gang med spartelmasse og et par træplader . Og nogle blonder og hæklede sager.
Har lavet aftryk i spartelmassen med blonderne og nogle bogstaver og nu venter jeg på at det skal tørre.
Derefter skal det forsegles med gloss medium før der skal farve på i tre omgange.
Du kan se mere her om ,hvordan farven smøres på.
Og mere her med eksempler på farvesammensætninger.
Nu er jeg bare spændt på , hvad jeg selv kan få ud af det. Ellers er det bare endnu et forsøg :-)
Jeg skal nok lægge resultatet ind når der er kommet farve på .





YouTube er fuld af kreative film som man ikke kan lade være at blive inspireret af. Så tag selv et kik derinde :-)

Mvh Kirsten

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det spændende ud...glæder mig til at se mere. Go' lørdag.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud, det du har lavet.
    Jeg bruger næsten altid tekstur i mine malerier. Jeg blander det bare i malingen og bruger alverdens ting til at skabe teksturen. Og udnytter bagefter forhøjningerne til at afsætte malingen.

    SvarSlet
  3. Her er det i dalene,der skal være mest maling. Det tørres jo af i mellem lagene.
    Jeg er selv meget spændt på,hvordan det vil blive.
    Og tak skal I have :-)

    SvarSlet