søndag den 8. maj 2011

Så er jeg her også...

KRONEN PÅ VÆRKET
Så vil jeg da også lige melde mig under fanerne. Snakkede med Rikke til markedet her i weekenden og jeg kan høre fra hende at det ikke kun er mig der ikke har fået mit maler-grej fundet frem siden jeg har født. Det bliver til små projekter hist og pist, men symaskinen er bare nemmere at gå fra og til for at få sit krea-gen styret. Så selvfølgelig skal jeg da være med her i KunsterVærket så jeg kan blive så inspireret af alle jer andre dygtige kvinder, så trangen til at pakke hele ateliet frem bliver så stor.
Håber vi får meget ud af hinandens inputs her på bloggen.

Lidt og mig og min stil.:
Har malet, tjaaaa, små 10 år. Maler abstrakt. Elsker at kæle lidt for baggrunden og maler flerlags. Derefter kommer der gerne en mellem grund på og derefter en forgrund på gerne i form af et print. Mine billeder er for det meste enkle, men misunder ofte dem som bare smører den ene klat på efter den anden og hvor resulatet bare er fantstisk...

Her finder du mig:
Blog - Savværksvej

Hjemmeside - Savværksvej

1 kommentar:

  1. Hej Lise.
    Dit blog link virker ikke. Tror fejlen ligger i at der skal stå com i stedet for dk :-)
    Jeg har været inde og se dine billeder på hjemmesiden. De er fine.
    Mvh Kirsten

    SvarSlet