mandag den 2. maj 2011

Lad os lege og dele.

Jeg synger med på samme sang - godt initiativ Rikke - og tak, fordi jeg fik lov at være med.

Spændende, hvordan det kommer til at fungere i et blogland, der byder på - og flyder over med så megen kreativitet. Jeg holder på hat og briller, krydser fingre og håber, at penselførerne, spartelsvingerne, klatmalerne, formbyggerne, kridtstregerne og alle andre med fantasi i blodet og endnu mere fantasi i krøllerne, kan finde vej til KunstnerVærket.
Jeg glæder mig til deltage i udviklingen og fællesskabet.

Så....lad os lege og dele.

Min dør står altid åben på min egen lille blog-parcel. Kig ind og se hvad jeg roder med:

Samtidig er jeg - sammen med tre søde piger - delemor på:



4 kommentarer:

  1. Skønne billeder, det ser super godt !!!!!
    Hilsen Rie

    SvarSlet
  2. lækre farver, de gir mig gåsehud.. både den dejlige måde ;)
    Christina

    SvarSlet
  3. Tak for dine søde ord, Christina

    SvarSlet