lørdag den 14. maj 2011

Hej med jer!

Så kom jeg også ud af busken og meldt min ankomst her på KunstnerVærket.
Jeg synes, det er en fantastisk idé og glæder mig over at være en del af det.
Jeg har ikke en blog selv, så jeg skal lige finde ud af, hvordan teknikken virker!!!




Jeg elsker legen med farver, som fører mig ind i spændende universer.
Jeg har gået på Århus Kunstskole, er uddannet billedkunstlærer fra Silkeborg Seminarium, har taget diverse kurser, og jeg udstiller mine malerier.

Se mine billeder her: www.janelerche.dk

Mange hilsner
Jane Lerche

3 kommentarer:

  1. Hej Jane.
    Sikke nogle flotte glade billeder og er da helt pjattet med dine insekter. Drømmer om at blive god til at tegne frihånd, så jeg kan tegne en guldsmed, som jeg synes er et flot insekt - hvis man altså kan sige det.. Men velkommen til..

    SvarSlet
  2. Hej Lise
    Tak skal du have.
    Har faktisk malet guldsmede flere gange.
    Er du den Lise, som jeg gik på Ollerup med i 2000???
    Kh Jane

    SvarSlet
  3. JAAA Jane. Dejligt, du vil være med. Er super spændt på at følge dine frembringelser. Har du gang i noget pt? Jeg vil SÅ gerne igang med nogle nye lærreder, men har det som om, jeg skal finde ny inspiration...så jeg går lidt omkring den varme grød i disse dage.

    Måske vi snart sku ta den kop kaffe? Smid en besked om hvornår du eventuelt kan.
    Kærligst Rikke

    SvarSlet