onsdag den 27. april 2011

Så er vi igang!

Efter at have kastet bolden ud i blogland, har jeg til min STORE glæde erfaret, at der var andre, som jeg, der gik og manglede et netværk for kunstnere og kunstinteresserede. Og det er nu mit brændende ønske, at denne nyopstartede Blog kan blive vores base for alskens lækre indput. Hvordan bloggen og netværket i det hele taget vil udvikle sig, kan kun deltagerengagement og tiden vise. Men nu er den i hvert fald sparket igang.

Jeg har inviteret de af jer, der har vist interesse for projektet til at være medforfattere på bloggen. På den måde, har alle lige mulighed for at deltage, udgive indlæg og forme netværkets videre færd. Jeg håber meget, at I vil benytte jer af det i rigt omfang.

Dette er jo opstartsfasen, og siden vil måske transformere sig mange gange, inden den finder sin optimale form. Men bær over med "byggerodet" - ting tager tid :-)

Men altså: Vi er igang...og der er altid plads til flere.
Jubii!!! Så skal der laves kunst(er)

2 kommentarer:

  1. Tak for mailen og invitationen, Rikke - men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at koble mig på!!!

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig meget til dette her :-)
    Mvh Kirsten

    SvarSlet