torsdag den 28. april 2011

Farver og humor

Tak til Rikke for det super gode initiativ med denne kunstner-blog. Håber virkelig at vi kommer til at inspirere og hjælpe hinanden. Jeg vil betræbe mig på, at gøre mit allerbedste......

Hvem er jeg så ?

Jeg hedder Bettina Holst og født i 1966. Jeg tog det første penselstrøg for 5 år siden.

Jeg maler abstrakt med akryl farver, tusch og kul.... og gerne store malerier, hvor fantasien slippes løs og specielt humoren får en plads også......



"Grete er set på Vesterbro" 100x120

Kærligst Bettina





2 kommentarer:

  1. Hej Betina. Sikke nogle fede malerier du laver.. Har bare været inde og kigge på din blog... super fedt dem du har udvalgt der... Mon de sælges..

    SvarSlet
  2. Kære Lise

    Tak for din søde kommentar og jepper de sælges. Flere malerier (og dem der lige nu er til salg) kan ses på www.bettinaholst.dk

    God aften :-)

    SvarSlet